Jeg at sensualitet noe ett skaper inom eget hode därtill i mote andre – og folelsen onsker jeg a utforske her inne.

Gal og leken, sjenert og frempa, nysgjerrig og larevillig.

 

Hitta en Elsker na
..kinky?alternativt bare en tosete froken?..sĺsom onsker a realisere noen drommer..kan vare bade frekk og freidig,alternativt forsiktig..liker a leke uskyldig, ikke det,og har behov a domineres..vil vare sĺsom pirrer og tilfredsstiller intellektet forst..inneha noen grenser,men ogsa apen mange muligheter..og eventuelt,vil jeg gjerne glede deg..;)
Livet sa mye duktig a by pa..sa hvorfor ikke nyte det karl kan… hane kan…dagene kommer og gar, karl ma forsta at eder livet🙂
hvis du eder forhold…og soker uten at partneren din …ja da har ni ett ryddejobb a gjore😉
hva soker jeg…noe sa enkelt som livsglede, nytelse og kvalitet…og det kan ja vare sa mangt🙂
jeg äger nĺgon image her hett, sa er det selvsagt fordi jeg er interessert inom a utforske seksuallivets gleder ytterligere;) Jeg ikke noen rett pa fenomen , men onsker heller ikke lang og inngaende kommunikasjon her inne. Jeg äger allerede ett bra venn, og eder ogsa interessert i a mote andre sammen tillsammans han.
Jeg eder nĺgon hyggelig og utadvendt jente, dessverre det likevel sann at jeg ikke nodvendigvis svarer alle. Blant annet ikke profiler uten sarlig tekst eller bilde, som forovrig ikke faller inn under noe av det jeg soker.
hva soker jeg…noe sa som livsglede, nytelse og kvalitet…og det kan jaa vare sa mangt🙂
Ganske romantisk ogsa. Foretrekker ett gentleman som a ta vare pa sin kvinne pa alle intelligent.
Jeg ett dame sĺsom soker spenning og kuttra sju. Jeg swinger og apen for nesten alt. Hvis jeg ikke liker det vi gjor, sa sier jeg stopp.
Han onsker at jeg skal finne og gjore avtale andre kate og sette treff tillsammans dom hjemme hos meg, til var felles nytelse.

Om ni derfor tilhorer nĺgon frĺn mine tre katogorier, bi, ung eller et lekent tvĺ sa ta gjerne beröring meg her.

 

Onsker sĺsom nicket tilsier a komme förbindelse tillsammans bade kvinner og menn – helst kvinner da!😉
Dere spor hva jeg soker her…det er alt fra ett flort og krydder hverdagen til ett armkrok og sondagskjareste… et langvarig forhold – enten dame mann!
pur her, sa det kommer nok mer her etterhvert – kan nevne at jeg har interesser sĺsom strekker lĺngsam fra MC til fisketurer,trening, kino og ei ol pa byen!
Alder bestemmer ni selv – det eder personligheten og kjemien sĺsom teller!
Heisan!
Sjarmerende dame narmer lĺngtrĺkig 40. Jeg soker gutter/menn fra 23 ar og oppover. Onsker kun seksuelt forhold. Jeg er äktenskapsbunden tillsammans verdens flotteste mann, sa noe forhold utover göka eder jeg ikke etter. Vi et apent forhold, sa det ukomplisert a mote andre.
Jeg er umettelig hvis jeg far den rette partneren. Jeg elsker göka bade menn og damer. Jeg ni biseksuell, sa et par kan ogsa vare frĺn interesse.
Jeg svak yngre menn😉 og eldre menn:-) Yngre damer:-) og eldre damer:-)
Bekantskap meg, og skriv litt deg/dere selv!

 

 

Takk besok inom uppsyn framtoning! Kanskje er dere dom rette a oppleve noe ekstra sammen tillsammans meg oss? Varme hender – myke lepper – deilig kroppslukt – sitring kroppen… mmmm…..:-) Respekt og fortrolighet for, under og etterpa.

Vi onsker altsa a dele seksuelle gleder med flere enn hverandre. Jeg ni 43 og han 47, vi eder slanke, äger enastĺende og holder oss .

Vi tenker oss a mote noen inom 30 alternativt 40-arene, karaktär ni viktigere enn alder. Det ideelle ville vare a mote noen der en relasjon kan utvikles og vare over tidrymd.

Vi eder seriose mennesker tillsammans hoy okränkbarhet kommuniserer mye og godt. Livene vare ni ordnede, «dine og mine» avkomma, arbeid, mange interesser.

Vi legger avgjorende vekt pa hygiene og sykdomsfrihet, og et forhold ma baseres pa inom saken där forbindelse.

Vi bor pa Sunnmore, äger leilighet inom Oslo, der vi eder jevne mellomrom. Vi far gjerne noen nye venner pa Ostlandet og derfor Oslo inom profilen var.

Var gjerne direkte, ändock jeg blir lettest charmert av dom litt itu hvert pa hjertet. Og etter noen meldinger motes vi gjerne over et vin a akne ut beromte kjemien stemmer🙂
Ni nĺgon kvinne tillsammans godt humor, liker a svinge meg pa dansegulvet.. Liker turer skog a jordyta. Litt florting er ikke a forakte.. Ni kvinnen inom sampar.. Ni kjemien der sa ni det gode muligheter for et treff, skada da tvĺ:))
Jente pa utkikk etter og menn liker det litt a prove ut nye föremĺl og gjenta tidligere suksesser.

Liker godt det litt kinky og er apen for det aller meste. Dominering itu underdanige menn og flittig fabrik av strap-onen noe jeg liker godt.

Far mange hyggelige meldinger, er primart pa utkikk etter noen i aldersgruppen til 35. Beklager at jeg ikke far bäckmörkt alle
Jeg at sensualitet noe ett skaper inom eget hode därtill i mote andre – og folelsen onsker jeg a utforske her inne.

motet det lekende individet ikke alder, kjonn og seksuell preferanse det sĺsom teller – skada hva vi trigger hos hverandre.

Voksen dame som er samboer onsker a leke tillsammans pengar kjenner at noe inom profilen treffer .

 

Hei. Onsker a treffe ett til faste treff, ikke kjareste.
Jeg onsker gjerne ett mann jeg kan smĺleende ,
jeg kan drikke tillsammans ,
jeg kan hava det kjekt ,
Nĺgon jeg kan slappe frĺn tillsammans,
kan utfordre meg litt pa det mentale flat,
Ett som jeg kan snakke godt verbalt med.
Ett jeg kan stole pa.
Jeg ni godt vant. Vil heller ha kvalitet, enn mängd.

Jeg inneha kastanjebrunt har til .skuldrene, ni veldig . Kler meg klassisk.
Tittar mye yngre ut enn jeg eder. Menn sier jeg et fint smil, vakre oyne og et blikk de liker godt a flyga pa. Jeg ni fullkomligt allbekant jente.

Jeg eder sjarmerende ,godhjärtad,kosete, arlig, apen, direkte, barnlig, leken, vet hva jeg vil og ikke vil. Er , livlig.
Jeg uforutsigbar, gjor jeg vil uten a sporre noen.
Eder utradisjonel og .
Eder feminin.
Jeg vändning mye av meg selv til jeg vil.

Soker nĺgon raus, voksen,arlig mann.
En som er stabil pa lĺngdragen selv som mann.
Ett sĺsom tittar kvinne.
Nĺgon verdsetter vakre kvinner.
Nĺgon sĺsom hvordan a behandle kvinnen, og verdsetter fine stunder.

En kan konversere pa alle idé. Jeg orker ikke en gutt jeg ma avvika ordene ut bruten.
Eder selv ganske sund og kjapp i hodet verbalt.
Jeg etter et pent ytre, noe bra a hvile oynene mine pa. Ĺkte felles glede.
etter ett leke mann. Hvem vil leke med meg?

Hvis vil ha svar, skriv mye selv.
image , uten bilde far ikke besked.? Hvis ikke skriver väldigt godt,

Leave a Reply

