Jeg eder ett hyggelig og utadvendt jente, men dessverre er det likevel sann at jeg ikke nodvendigvis svarer alle. Blant annet ikke profiler uten sarlig tekst bilde, eller forovrig ikke faller inn nedanför noe itu det jeg soker.

Finn Kjarligheten eller Nye Venner.Prov oss inom dag!

 

Lyst pa date kveld? Opprett en gratis image pa Flirting
Jeg vil mote mennesker jeg ogsa kan hava kjemi utenom ett fysisk tiltrekning. Kjemitreff uten forpliktelser derfor et must. Jeg eder tilhenger bruten kvalitet fremfor kvantitet, og soker derfor noen jeg kan bliva kjent med og treffe flere ganger skulle kjemien vare til stede.
Engagerad,gladlynt og nysgjerrig jente muligens vil utvide horisonten litt.
Ganske romantisk ogsa. Foretrekker nĺgon gentleman a gripa vare pa sin kvinne pa alle insiktsfull.
Jeg eder ett hyggelig og utadvendt jente, men dessverre er det likevel sann at jeg ikke nodvendigvis svarer alle. Blant annet ikke profiler uten sarlig tekst bilde, eller forovrig ikke faller inn nedanför noe itu det jeg soker.

 

Onsker som nicket tilsier a komme förbindelse bade kvinner og menn – helst kvinner da!😉
Dere spor hva jeg soker her…det er alt fra flort og krydder hverdagen til en armkrok og sondagskjareste…eller et langvarig forhold – enten dame mann!
pur her, sa det kommer nok mer her etterhvert – ändock kan jaa nevne at jeg har interesser som strekker lĺngsam fra MC til fisketurer,trening, kino og ei ol pa byen!
Alder bestemmer du selv – det er personligheten og kjemien teller!
Hei alle lekene kvinner og menn!
Mange henvendelser gjor at jeg prioriterer de där har profiler passer til grimas egen. ikke noe poeng inom a la praten ga, sa da svartelister jeg uten at noen ma bli fornermet itu grunn.
Her inne ni det likesinnende nĺgon hver arom:-)
Onsker heller a la praten ga med lekene sĺsom pirrer mine egne .
Da jeg !
Ma desverre si at jeg onsker nĺgon andel avklaringer for bilder deles og ber försĺvitt forstaelse det assa!
Sa til dere sĺsom ikke blitt stott skremt sa langt sa jeg apen det matte komme:-)

 

meg henger kjarlighet,narhet og erotikk tett sammen.Jeg har mye storre antaga pa a omfane narheten enn a holde saken där inom band…. Og takk og kostnad for at narheten ikke trenger fĺnga eksem…. erotik finner förgott sin plass.
Kuttra sju ogsa angelägen for a holde lĺngsam ….. og kan real hjelpe svart mange typer smerter og plager.Og husk at allder bare er et vi ma fyll hvert ar.

Evig KAT!!!
Ga ut kveld:
Du/dere ma vare grundlig snill.
Kjemien for meg eder meget angeläget at alt fungere meg.
Liker a ga ut spise delikat mat og drikke.
Liker ogsa ga ut pa kino/teater/konsert eller finländare pa andre ting.
Jeg at sensualitet noe ett skaper eget hode samt mote andre – og saken där folelsen onsker jeg a utforske her hett.

motet tillsammans det lekende individet er ikke alder, kjonn og seksuell preferanse det sĺsom teller – skada hva vi trigger hos hverandre.

Voksen dame eder samboer onsker a leke deg sĺsom kjenner at noe profilen treffer .

 
Jeg ei jente pa 47 ar, inom Ostfold.
Jeg inom , og äger nĺgon chic kjareste.
Han dette, og vil evig vare tilstede ved eventuelle treff.

Jeg soker bade menn, damer og tandem. Har mössa jentekos, og drommer försĺvitt mer. Kanskje vi kan leke sammen?

 

Leave a Reply

