Treff & förbindelse Norge

Treff & förbindelse Norge
Diskré Dating – Over 110.000 Norske Medlemmer
Jeg vil mote mennesker jeg ogsa kan ha ett kjemi utenom nĺgon fräscht fysisk tiltrekning. Kjemitreff uten forpliktelser eder derfor et must. Jeg eder tilhenger av kvalitet fremfor , og soker derfor noen jeg kan kjent og treffe flere ganger skulle kjemien vare til stede.
Engagerad,frejdig og nysgjerrig jente muligens vil utvide horisonten litt.
Jeg er sprelsk kvinne med tid og lyst til a nyte det jeg matte blemma pa a forsyne meg av. Det kan vare sa ymse, kompassnala mi peker litt succé og . Ĺkte det meste till menn. Jeg tar godt vare pa kroppen uppsyn, vändning meg mye glede. glede ni storst nar deles😉
Han onsker at jeg hölje finne og gjore avtale andre kate og sette treff de där hjemme hos meg, til var felles nytelse.

Om derfor tilhorer en frĺn mine tre katogorier, bi, eller et lekent tandem sa greppa gjerne bekantskap meg her.

 

Dette eder blant MINE og drommer, ikke et ansprĺk at du ute etter noyaktig det samme, men har erfaringen og girig -ja da ni vi et steg videre…Veien blir til mens vi gar.

Ni ikke mann nok til a sta nĺgon avtale, sa ikke greppa beröring. Unge gutter og menn over 50 -dere far ikke facit!
Takk besok uppsyn framtoning! Da var det bare a akne pa profiltekst..

Jeg og grimas kjare (ohjeey her hett) lever et apent forhold, der vi opplever andre hver ĺkte oss, og etterhvert kanskje ogsa sammen. Det eder utgangspunktet engangstreff mest interessant, ändock ogsa apen vennskap og relasjoner sĺsom varer lenger. Jeg finnes ikke interessert nettsex og a vise meg over cam, sa ifall det eder det ni leter etter, er det bare a tusle videre:)

Jeg er lett a prate , försĺvitt sa litt sjenert inom starten, og elsker florting. Utseendemessig jeg litt over normalen vekt, ändock ikke veldig blaffig, og trives med det. En fullkomligt vanligtvis sot jente.

Jeg legger vekt pa apenhet og arlighet, og det hinna mye til a bli vurdert uten bilde. Da mener jeg ansikt OG kroppsbilde. Selv jeg ansiktsbilder i privatgalleriet.

Jeg er heller ikke glad “booty-calls”. jeg mote noen, ma det helst, etter noen meldinger, vare over noen drinker, der man larer hverandre a kjenne litt, og tittar försĺvitt kjemien stemmer, for karl fortsetter kvelden. Jeg er dessuten veldig glad massasje, sa försĺvitt kan (skikkelig) massasje, eder det et pluss.

 

Sexy jente tillsammans mye selvtillit og godt selvbilde. Lar lĺngdragen ikke temme sa lett, murrer nĺgon kattunge nar hun blir behandlet sexy fĺngad hand.

Pa jakt etter deilig banka bäver, that`s it!

Jeg äger blitt sa gammel na at jeg kan si at fysikken er viktig, Jeg forventer at det indre pa plass, luker kjapt dän ikke. Tar du vare pa kroppen din ni det alldeles färdigt nĺgon fordel a fange uppsyn oppmerksomhet.

Ps! Mye trafikk her hett, sa en banal bestämmelse: Bilde = facit
Hvis jeg kunne hava lagd meg nĺgon “drommedame”😉 -sa skulle hun nok blitt nĺgon venninne, kanskje en slags “husvenn” jeg kunne innehava delt tankfartyg, interesser og drommer med. Hun burde innehava vart litt impulsiv, ikke et A4 mennesket 24 timer inom dognet, allikevel ha aktning ĺkte medmennesker og nĺgon speciell ordning pa sitt liv.. -drommen hadde nok vart hun ogsa ville ha delt min mann tillsammans meg nar det passet lĺngsam slik.. Hun burde vart apen, arlig, respekterende og nysgjerrig pa hva livet kan tilby og gi henne. Hun skulle tillverka kjent sin besynnerlig seksualitet og ikke vart redd for a vise fram og “kreve”. Hun skulle vart bade livlig og passiv, leken, kosete og ra… Gjerne fa mange,vate og deilige orgasmer🙂
Utseendemessig ni det ingen spesielle ansprĺk, men jeg blir nok mest betatt av litt hoye og passe slanke damer, deilige myke bryst og ett bra myk jeg kan legge kinn imot, og hun kan gjerne vare frisert barbert nedentil slik at jeg kan beskĺda litt store indre leppene svulmer og blir fuktige nar hun blir kat -og det skulle hun tillverka blitt ganske sa ofte😉
Aktiviteten her inomhus avhenger itu humor og dagsform, slik at jeg i perioder mer pa i andre perioder mer bruten. Dette gjelder ogsa mine sokkriterier, og tiden eder d og jenter som fatter grimas interesse. Gleden bruten a kunne nyte begge kjonn, sammen med tryggheten og erfaringene et tvĺ kan gi meg, er uten tvil seksuelt givende pa mange flat🙂

Äger inget onske ifall a odelegge kuttra sju tillsammans kjarlighet!

 

Jeg eder ei jente pa 47 ar, i Ostfold.
Jeg eder tvĺ, og har en chic kjareste.
Han vet dette, og vil förgott vare tilstede ved eventuelle treff.

Jeg soker bade menn, damer og tvĺ. Inneha hatt jentekos, og drommer försĺvitt mer. Kanskje vi kan leke sammen?

 

Leave a Reply

