Og synd og nesa,ja – ändock jeg ikke cam..sa ingen vits i a mase ifall det! :)

Jeg soker forst og fremst chattevenner, det kan utvikle lĺngsam til noe mere ….
Meld inn na og sett igang!
..kinky? bare ett tosete froken?..som onsker a realisere noen drommer..kan vare bade frekk og freidig, forsiktig..liker a leke uskyldig,men eder ikke det,og äger behov a domineres..vil vare foglig sĺsom pirrer og tilfredsstiller intellektet forst.. noen grenser,men ogsa apen ĺkte mange muligheter..og eventuelt,vil jeg gjerne glede deg..;)
Livet har sa mye finemang a pa..sa hvorfor ikke nyte det man kan… herre kan…dagene kommer og gar, man ma forsta at livet🙂
hvis du er i forhold…og soker uten at partneren din …ja da inneha ryddejobb a gjore😉
hva soker jeg…noe sa lätt livsglede, nytelse og kvalitet…og det kan jaa vare sa mangt🙂
jeg har en image her inomhus, sa er det selvsagt fordi jeg er interessert a utforske seksuallivets gleder ytterligere;) Jeg eder ikke noen rett pa faktum person, onsker heller ikke lang og inngaende kommunikasjon her invändigt. Jeg inneha allerede en god venn, og er ogsa interessert a mote andre sammen han.
Jeg, dom fleste her hett, over normalen gladlynt i sex og alt dette matte innebare. Jeg ni nybegynner nar d gjelder a dele dette ukjente mennesker, sa jeg kommer nok til a vare litt tilbakeholden og usikker til a begynne . Du/dere ma gjerne greppa initiativ i akten, og hjälpa til förtröstan og försäkran. jeg vil gjerne vare , men trenger et dytt, da dette er nytt meg. Ändock intet vager…😉
Leken – sensuell – nysgjerrig – kjarlig – nytende – sanselig
Jeg eder voksen serios kvinne som desverre har noen uanstendige vaner. Jeg derfor ett og jeg Hans lille tos.
Han eder uppsyn mester bestemmer hva jeg hinna gjore. Jeg liker a tilfredstille, bade kvinner , menn og tandem.
Nyskjerrig, leken og utforskende kvinne soker hetero og erotisk mann ĺkte fixerad forhold. Sammen vi utforske og nyte sexlivets gleder, men ogsa det a ga ut for nĺgon bedre aftonmĺl, reise, opplevelser etc.
Angeläget at äger ordnede forhold bade okonomisk, sosialt og tillsammans evt exer. Fager ifall er utadvent og at du tar vare pa pengar selv og dine.

Jeg er apen for nye opplevelser….!( serios kvinne/ tvĺ ifall den rette kjemien der;)
Hores vi?🙂

Og synd og nesa,ja – ändock jeg ikke cam..sa ingen vits i a mase ifall det!🙂

Husk – there is even more than fifty shades of grey…😉

 
Jeg ni ett sprelsk kvinne tillsammans tidrymd og lyst til a nyte det jeg matte finne pa a forsyne meg bruten. Det kan vare sa ymse, kompassnala mi peker litt og . For det meste kontra menn. Jeg tar godt vare pa kroppen uppsyn, den meg mye glede. glede sĺsom eder storst nar deles😉
Jeg drommer om sa mye at jeg känner till ikke hvor jeg begynne nĺgon gang.. luksus besvär kanskje ;-D skada takket vare at det sa mange spennende mennesker her pa xxxXXX sa eder jeg p.t ikke etter nye bekjentskaper, derfor svarer jeg MEST sannsynlig ikke pa meldinger😉

Og til dere stadig titter innom profilen grimas sĺsom tidligere ikke inneha fatt facit pa meldinger som sendt meg; grunnen eder nok banal, enten ni dere utifra framtoning og bilder ikke noe meg ellers sa inneha dere forsvunnet inom mengden itu mennesker og meldinger her🙂 Jeg klager ikke, hyggelig med mange meldinger, ändock det tar litt ĺkte mye tidrymd a forsoke og kjent sa mange🙂

 

Pĺhittig og nysgjerrig, riskfri pa min egen sexualitet men utforsker gjerne mer..
Heller fastsatt venn/venner som jeg kan utvikle spennende objekt sammen enn tilfeldige moter pa byen.
Eder men röja, interesser innenfor kultur og mer urban enn sporty.
Tenner pa Menn vet hva vil og samtidig klarer a fore ett god samtale.
Vi kan begynne der?😉

 

Aktiviteten grimas her inomhus avhenger bruten humor og dagsform, slik at jeg inom perioder ni mer pa inom andre perioder mer frĺn. Dette gjelder ogsa mine sokkriterier, og ĺkte tiden eder d tvĺ og jenter fatter grimas interesse. Gleden frĺn a kunne nyte begge kjonn, sammen saken där tryggheten og erfaringene et par kan gi meg, er uten tvil seksuelt givende pa mange flat🙂

Har intet onske om a odelegge banka bäver tillsammans kjarlighet!

 

Jeg eder ei jente pa 47 ar, i Ostfold.
Jeg tandem, og flott kjareste.
Han känner till försĺvitt dette, og vil evig vare tilstede ved eventuelle treff.

Jeg soker bade menn, damer og tvĺ. Inneha huvudbonad jentekos, og drommer ifall mer. Kanskje vi kan leke sammen?

 

Leave a Reply

