Dere far sporre, sa hölje jeg svare sa godt jeg kan …

En-natts-eventyr

Engagerad,frejdig og nysgjerrig jente som muligens vil utvide horisonten litt.
Jeg vil mote mennesker jeg ogsa kan hava kjemi med utenom ett tiltrekning. Kjemitreff uten forpliktelser ni derfor et must. Jeg er tilhenger bruten kvalitet fremfor , og soker derfor noen jeg kan kjent og treffe flere ganger skulle kjemien vare til stede.

Jeg dame soker spenning og göka. Jeg ni swinger og apen for nesten alt. Hvis jeg ikke liker det vi gjor, sa sier jeg uppehĺll.

hva soker jeg…noe sa livsglede, nytelse og kvalitet…og det kan vare sa mangt🙂
Ganske romantisk ogsa. Foretrekker nĺgon vet a greppa vare pa sin kvinne pa alle insiktsfull.
Jeg ni nĺgon dame soker spenning og göka. Jeg eder swinger og apen for nesten alt. Hvis jeg ikke liker det vi gjor, sa sier jeg stopp.

Jeg ni ett voksen serios kvinne sĺsom desverre inneha noen uanstendige vaner. Jeg derfor ett Herre og jeg er Hans lille tos.
Han uppsyn mester bestemmer hva jeg hölje gjore. Jeg liker a tilfredstille, bade kvinner , menn og .

Dette er blant MINE fantasier og drommer, ikke et begäran at du ni ute etter noyaktig det samme, skada erfaringen og lysten -ja da vi et kliv videre…Veien blir til lingonvecka vi gar.

Ni ni ikke mann nok til a sta ett avtale, sa ikke fĺnga bekantskap. gutter og menn over 50 -dere far ikke besvarande!

Hei alle lekene kvinner og menn!
Mange henvendelser gjor at jeg prioriterer dom som profiler passer til grimas personlig. ikke noe poeng a la praten ga, sa da svartelister jeg uten at noen ma fornermet frĺn saken där grunn.
Her inne er det likesinnende ĺkte nĺgon hver🙂
Onsker heller a la praten ga tillsammans saken där lekene sĺsom pirrer mine egne .
Da er jeg tillsammans!
Ma desverre si at jeg onsker en del avklaringer for bilder deles og ber om forstaelse ĺkte det assa!
Sa til dere ikke blitt stott skremt sa langt sa er jeg apen det som matte komme:-)

 

Jeg sprelsk kvinne med tidrymd og lyst til a nyte det jeg matte blemma pa a forsyne meg av. Det kan vare sa ymse, kompassnala mi peker litt succé og . det meste till menn. Jeg tar godt vare pa kroppen , saken där vändning meg mye glede. Ett glede er storst nar deles😉
Jeg drommer ifall sa mye at jeg känner till ikke hvor jeg hinna begynne ett gang.. luksus bryderi kanskje ;-D ändock takket vare at det sa mange spennende mennesker her pa xxxXXX sa eder jeg p.t ikke omodern etter nye bekjentskaper, derfor svarer jeg MEST sannsynlig ikke pa meldinger😉

Og til dere som stadig titter innom profilen grimas som tidligere ikke inneha fatt besvarande pa meldinger som ni sendt meg; grunnen ni nok banal, enten dere utifra image og bilder ikke noe ĺkte meg ellers sa äger dere forsvunnet inom mengden frĺn mennesker og meldinger her🙂 Jeg klager ikke, hyggelig mange meldinger, det tar litt mye a forsoke og bliva kjent tillsammans sa mange🙂

Fritid:
Liker a vare pa treningsenter og trener styrke 3 dager i uken (trener . 3 timer i strekk) pga at jeg elsker a holde meg iform.
Trener pa treningsenter ved Elixia Porsgrunn ogsa Oslo pga at jeg äger bodd Oslo tidligere.

Reise:
Nar det gjelder sommer sa elsker jeg veldig godt a bade og ikke minst sole meg, jeg ni naturist a det äger jeg vart slutten av 80 tallet og det vil jeg fortsatt vare.
Liker meg veldig godt pa Huk.
Jeg eder i FARRIS Bad noen ganger a der eder det badstuer og boblebad osv, der kan man ga bade tekstil uten tekstil.
Ni en ort kvinne a liker storbyferie, til kunst, musikk og serverdigheter.
Liker ogsa ga pa Cat a kle meg ut som politikvinne.
Elsker a ga pa Viproom:-)

Hei🙂
Jeg titter innom frĺn og til for a fa litt inspirasjon og kanskje noen nye tanker försĺvitt ting.

Jeg eder riktig ikke sokende etter noe helst for tiden. Skada innom a lese og skrive litt forum og kikke profiler etter noe som bare sier ”klikk”.

Vi er ikke sa opptatt av alder, men jeg liker menn eder maskuline og autoritare et titt frĺn lyst oynene og damer har midja og latter oynene, liker a kle lĺngdragen pent alternativt roft og sĺsom har skämtlynne.. Jeg liker helheten. Jeg kunne aldri älska tillsammans hvis jeg ikke likte sĺsom individ.

Han liker damer som selvstedlige, og kan tenke selv. ma ha äger gnist oynene og ikke redd a vise at dom lyst. Damer sĺsom liker a fĺnga det har lyst pa og liker seg selv.

Skada forst og fremst synes vi at vi egentlig tenner pa personene og at kjemien eder riktig eder det viktigste hvis vi skal mote noen.

Begge liker a ga pa fjellet, dykke og kjore MC .

Dette eder uppsyn profil, grimas mann jeg har og synes det ni helt greit. Han inneha ingen image her invändigt. Jeg gjor ikke grej som sarer jeg elsker (pĺtaglig forklaring: dermed moter jeg deg/dere ikke pa hotellrom andre steder uten at han känner till det eller er tillsammans), og er ikke bekvem andre gjor objekt hemmelighet ovenfor nĺgon de elsker heller (det betyr at bor leve et forhold hvor din kjare vet om og aksepterer dine handlinger, vil deltaga sammen med , alternativt bor vare ).

Voksen jente vil gi etter ĺkte og onsker…….. Onsker IKKE förbindelse tillsammans single menn/gutter, tandem………. Helst mer erfarne, kan handbok, lare og oppfylle drommer. Skjonner hva fantasiene kan vare na???😉 Ni uerfaren, ändock utforskende og sokende. Vil ikke svare dere single menn og gutter (beklager)😉

Vi forhapentligvis🙂
(Bilder kommer PG etterhvert)

 

Leave a Reply

